Handelsbetingelser:

Hos coolfemale  bestræber vi os altid på, at afsende dine varer inden for 1-3 hverdage.

Ved restordre, eller andre forhold hvor levering kan forventes forsinket, vil du blive kontaktet af Coolfemale.dk enten per telefon eller mail.

Fragt og levering

Ved køb for over 499 kr. er fragten GRATIS (Levering sker med GLS til en af deres mange pakkeshops og kun til en dansk pakkeshop).

For at gøre det så fleksibelt som muligt, kan du vælge mellem 3 forskellige forsendelsesmetoder.

Alle varer sendes indenfor 1-3 hverdage. Skulle varen mod forventning ikke være på lager, modtager du en besked via vores mailsystem.

Priserne er kun gældende inde for danmarks grænser, ekskl. Færøerne og Grønland.

Levering med GLS til erhvervsadresse kr. 39,-

Levering til GLS pakke shop kr. 39,-

Levering til privatadresse med GLS kr. 69,-

Afhentning efter aftale kr.0,-

Erhvervsadresse

Få leveret pakken til din arbejdsplads og spar turen til posthuset. Levering sker med GLS

GLS pakkeshop

Få pakken sendt med GLS og hent din pakke i en af de mere end 500 pakke shops.

Du vælger selv den pakkeshop, som passer dig bedst. Når pakken er på vej til den pakkeshop, du har valgt, modtager du en e-mail og evt. en SMS, hvis du har indtastet dit telefon nummer, at din pakke nu er på vej.

Medbring pakkens ID og billedlegitimation, når du afhenter pakken. Du finder GLS pakkeshops hos Blockbuster, i udvalgte Coop butikker, tankstationer, døgnkiosker og supermarkeder i Danmark.

Husk at GLS ikke kører pakker ud om lørdagen eller på søn og helligdage.

 

Levering til privatadresse

Levering til privatadresse med GLS.

GLS stiller din pakke også selv om du er hjemme, så HUSK at skriv i feltet "Pakken må stilles" hvor den må stilles.

Husk at GLS ikke kører pakker ud om lørdagen eller på søn og helligdage.


Levering til privatadressen med PostDanmark

Såfremt du ikke er hjemme til at modtage pakken, skal den afhentes på posthuset.

Afhentning efter aftale

Det koster dig ikke noget at afhente hos Coolfemale. Hvis du vælger denne leveringform, så kontakter vi dig på mail, når din ordre er behandlet og dine vare er ligger klar. 

Uafhentede pakker.

Har du mod forventning ikke afhentet din pakke, kommer den retur til os. Vi gensender gerne din pakke, men kun efter aftale og det koster 39,00 kr. pr. genforsendelse.

Uafhentet pakker der kommet retur til os bliver annulleret, og beløbet minus fragtgebyr, tilbageføres til dig.

Har du valgt at få din pakke sendt til en pakkeshop ved GLS ligger den der i 5 hverdage.

Har du sendt din pakke med Post Danmark (privat omdeling) og den ender på posthuset, har du 14 dage til at afhente den i.

Husk at fortrydelsesretten ikke gælder ved uafhentet pakker.

Fragt udlandet

Bor du i Norge eller ønsker du at sende en pakke til Norge sender vi den gerne. Prisen ligger fra 105,00 kr til 135,00 kr alt afhængig af pakkens størrelse.

Ønsker du at sende en pakke til Sverige ligger vores fragt priser imllem 65,00 kr til 200,00 kr igen afhænigig af vægt og mål på pakken.

Har du spørgsmål til forsendelser til udlandet eller en pakkes vægt – så kontakt os på kundeservice@coolfemale.dk eller ring på tlf. +45 20 72 81 81. 

Ordrebekræftelse

Når du har valgt den fragt løsning der passer dig bedst, vil du modtage en e-mail med en ordrebekræftelse fra os og en e-mail fra enten Post Danmark eller GLS med et Track and Trace nummer, så du kan følge din pakke.

Priserne er kun gældende indenfor Danmarks grænser, ekskl. Færøerne og Grønland.

Rabatkoder

Har du modtaget en rabatkode via vores nyhedsbrev, konkurrence eller på anden vis?

Så kan du bruge rabatkoden, når du er kommet til din indkøbskurv, lige inden du går til bestilling.

Rabatkoden kan ikke bruges på i forvejen nedsatte varer eller kampagne priser.

Kampagne priser kan for eksempel være at du sparer penge, hvis du køber flere end et stk. Altså hvis prisen falder jo flere stk du køber.

Indsæt koden i RABATKODE feltet og tryk anvend, som vist på billedet.

rabatkode

Gaveindpakning

På coolfemale.dk kan du vælge at få din vare indpakket som gave.

Vælg gaveindpakning i produktmenuen under "DINE GAVER" og føj en af mulighederne til din indkøbskurv.

Du kan også vente til du er gået til Bestilling og sætte flueben ved Gaveindpakning.

Køber du flere vare og kun ønsker at få den ene pakket ind som gave kan du i feltet " Kommentar til ordre" under Bestilling skrive hvilken vare du ønsker at få pakket ind.

Betaling

På Coolfemale.dk bestiller du dine varer online og betaler med Dankort- e-dankort - Mastercard - Maestro - Visa - Visa Electron - V Pay - JBC - UnionPay - American Express.

Du kan også betale med ViaBill. Læs mere her.

Betal med Mobilpay og gør det nemt og hurtigt for dig selv.

Alle priser er inkl. moms. Priserne er dagspriser.

Alle købsaftaler, ordrebekræftelser o.lign. indgås på dansk.

Hos Coolfemale.dk tager vi IKKE gebyrer ved betaling med kort. Mastercard undtaget.

Hvis du som virksomhed eller offentlig institution og ønsker at betale med EAN nummer, så kan dette nemt lade sig gøre. Send os mail med nummer og hvilke varer i ønsker at få tilsendt på: kundeservice@coolfemale.dk

Din sikkerhed

Beløbet for dine varer trækkes først, når varerne sendes fra Coolfemale.dk

Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

Betales der med betalingskort er du altid sikret mod misbrug.

Du har mulighed for at afvise en betaling, når du modtager din betalingsoversigt.

Godkendelse af dine betalingsoplysninger sker via en krypteret SSL forbindelse (Secure Socket Layer ). Selve verificeringen foretages af PBS og din bank.

Coolfemale.dk har ikke adgang til disse oplysninger. Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre følsomme informationer under transaktionen med PBS.

Returret / fortrydelsesret

Hos Coolfemale.dk har du altid 14 dages fortrydelsesret, gældende fra den dag du modtager dine varer.

Du har pligt til at returnere varen i samme stand og original emballage, som den er modtaget i. Fortrydelsesretten bortfalder derfor, hvis du bruger varen på en måde, som helt åbenbart forringer varens salgsværdi væsentligt.

Bemærk at du skal selv afholde de omkostninger, der er forbundet med at returnere varen, og sikre dig, at varen er forsvarligt indpakket. Varen returneres med en kopi af ordrebekræftelsen. Pengene tilbageføres på kortet, som er benyttet ved købet.

Ombytning

Vi vil altid gerne ombytte din vare for dig, men skynd dig at give os besked, så vi kan lægge den nye vare frem til dig. Vil du være sikker på at få denne nye vare kan du købe den på normalvis. 

Send os en mail på kundeservise@coolfemale.dk Send os en sms eller ring til os, så vi ved at du gerne vil ombytte din vare.

Du betaler selv for returnering af varen.

Reklamationsret

I overensstemmelse med købelovens regler ydes du som forbruger 24 måneders reklamationsret på alle varer. De 24 måneder gælder fra den dag, du har modtaget varen.

For varer med begrænset levetid er din reklamationsret dog begrænset til den holdbarhedsperiode, der er sædvanlig for den pågældende vare.

Lider varen af en fejl eller mangel, vil vi forsøge at afhjælpe denne eller alternativt foretage omlevering. Dette betinger dog, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Vi refunderer rimelige fragtomkostninger, som du som kunde måtte have i forbindelse med returnering af varen, når reklamationen er berettiget, dog kun med vedlagt dokumentation af fragt udgifter.

Send altid varen retur i forsvarlig emballage til følgende adresse:

Coolfemale

Sundquistsgade 9a

6400  Sønderborg

Bemærk venligst at vi ikke modtager returpakker, som sendes pr. efterkrav og lignende.

 

Konkurrence regler

Ved deltagelse i konkurrencer hos Coolfemale på Facebook og Instagram gælder følgende regler og betingelser:

Vinderen kontaktes via et svar på deres kommentar og efterfølgende direkte via en privat besked, hvor vinderen bedes om at sende oplysninger, herunder navn, adresse, tlf og email. Vinderens navn vil blive offentliggjort på Facebook eller Instagram, når konkurrencen er slut. Vinderens oplysninger, såsom adresse, tlf eller email vil ikke blive offentliggjort på vores webside, Facebook eller Instagram side.

Hvis vinderen ikke indenfor 1 uge har svaret på vores besked, forbeholder Coolfemale sig ret til at trække en ny vinder, som også offentliggøres.

Præmier kan ikke ombyttes til kontanter eller andre produkter - heller ikke andre farver eller størrelser.

Ved deltagelse i Coolfemales konkurrence, vil du ikke blive tilmeldt vores nyhedsbrev eller andre onlinetjenester. Har du yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os via vores email: Kontakt@coolfemale.dk

 

Ønsker du at klage

Der er i februar 2016 kommet en ny EU lov, der gør det muligt for dig at indsende en klage til ODR.

Hvis du vil klage over en vare købt hos os, kan du indgive en klage til:

Center for klageløsning i konkurrencen og forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens vej 35
2500 Valby

Du kan klage til Center for klageløsning via www.forbrug.dk

EU - Kommisionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant hvis, du er forbruger med bopæl i et andet EU- land.

Klage indgives her til  http://ec.europa.eu/odr.

Ved indgivelse af klage skal du angive vores email adresse som er: kontakt@coolfemale.dk 

Do you wish to complain?

There is a new law starting from February 2016 which makes it possible for you to file a claim to the ODR.
If you wish to complain about an item purchased from us, you’re able to file a complaint to:

Center for klageløsning i konkurrence og forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens vej 35
2500 Valby

You can complain to “center for claim solutions” on  www.forbrug.dk
The EU – commission’s online complaint portal can also be used when filing a complaint. This is of particular relevance if you are a consumer residing in another EU country
You can file your complains to 
http://ec.europa.eu/odr

When filing a complaint, enter our email address as: kontakt@coolfemale.dk

 

Forbehold

Vi tager forbehold for eventuelle afgiftsændringer, pris- og korrekturfejl, tekniske fejl, udsolgte varer og force majeure, herunder arbejdskonflikt og mangler ved eller forsinkelse af leverancer fra underleverandører.

Vi gør opmærksom på at farver kan være vanskelige at gengive 100% på alle computerskærme.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
TILMELD DIG NYHEDSBREV